dinsdag 23 augustus 2011

Productie


Ik houd van kaal. Op dit moment luister ik naar de laatste plaat van Bright Eyes genaamd The People's Key (TPK), maar tussen deze plaat en mij wil het nog niet zo lukken. Terwijl I'm awake, It's morning (IAIM) een favoriet van mij is. Dan ga je toch eens nadenken en goed luisteren naar wat de reden is dat ik deze plaat niet mooi vind en dus kwalitatief niet zo goed vind. Het kan natuurlijk aan de liedjes liggen, maar in dit geval lijkt de productie mede schuldig te zijn. Volgens mij heb ik het hier vaker over gehad, maar volgens mij speelt de productie van een plaat een misschien wel grotere rol in het wel of niet gaan houden van een plaat.

Zo kwam begin dit jaar de tweede plaat van Adele uit. En dat was voor mij een derieuse koop optie, maar de productie liet het voor mij afweten. Ik wil graag dat er iets te raden overblijft. Maar bij allebei de platen (van Bright Eyes en Adele) wordt er te veel ingevuld. Maar zingen kan ze en nummers schrijven ook, maar die productie nee. Ik hou van kaal.

Geen opmerkingen: