maandag 15 augustus 2011

Tumblr

Ik ben bezig om mijn blog te vervolgen bij tumblr. Ik had er een fotoblog opgezet, maar die heb ik alweer opgeheven. Eén blog is genoeg. Vanaf nu mag ik er niet meer opzetten. Ik heb wel met mezelf afgesproken om elke week een nieuwe foto te maken en op mijn blog te zetten.

De reden dat ik overstap is vanwege de templates bij tumblr. Ik ga wel mijn linklijst verliezen. Daar moet ik nog een andere oplossing voor zien te vinden. Eigenlijk wil ik een pagina met links bij tumblr. Dit wilde ik ook al bij blogger opzetten, maar dit is niet zo makkelijk. Maar nu moet ik wel. Ik ben ook nog op zoek naar een goed template in tumblr. Degene die ik nu gebruik heeft geen goede comment mogelijkheden. Om dat ik op tumblr zoekende ben, blijf ik dit blog nog wel een tijdje gebruiken. ik ga gewoon dubbelposten. Ik zal aan dit nog een officieel slot breien, maar dat duurt nog even.

Geen opmerkingen: