vrijdag 1 september 2006

Controversiële meningen

Ik heb een aantal meningen die soms reacties oproepen, waaronder de volgende:
Niemand is onmisbaar.
Sinds wanneer hou je van dieren als je ze in hokjes stopt.
Feitjeskennis is geen vorm van intelligentie.

Ook andere mensen houden er controversiële meningen op na:
Ik heb net een programma gezien over 9/11 en de alternatieve theorieen over wat er gebeurt is in New York en het Pentagon en ik blijf me verbazen. Ik geloof graag dat we niet alle details te horen hebben gekregen over wat er gebeurt is. Ik geloof ook dat mensen de meest vreselijke acties kunnen uitvoeren als ze denken dat het voor de goede zaak is.

Maar d'r moet wel een hele goede econoom en strateeg aan het werk zijn geweest om dit uit te denken. Ik weet niet precies hoeveel mensen er werken in de twee WTC torens, maar blijkbaar denken sommige mensen dat de Amerikaanse regering zoveel mensen opoffert om oorlog tegen Afghanistan en Irak te kunnen voeren. En blijkbaar levert dat meer geld op dan de WTC gebouwen. Die afkorting staat toch voor World Trade Centre.

Geen opmerkingen: