zondag 24 september 2006

Testing #2

Op mijn MP3 speler en mijn computer ben ik naar de volgende nieuwe muziek aan het luisteren:

Tapes 'n tapes. Hier kan je de videoclip van het nummer Insistor vinden wat trouwens een heel mooi nummer, tevens is 'In Houston' een mooi nummer. Het is ook zeer waarschijnlijk dat ik hun CD 'The Loon' ga kopen.




Een andere interessante groep is Twilight singers met Greg Dulli van de Afghan Whigs; gewoon mooie liedjes rock. 'Powder burns', de CD die dit jaar is uitgekomen blijkt al hun vierde CD te zijn. Ik geloof dat ik achter loop.



Cansei de ser Sexy oftewel CSS kwam ik qua naam vaak tegen. Nu ben ik maar eens naar de muziek gaan luisteren. Elektro pop.




Een andere band waarnaar ik net aan het luisteren ben is sing-sing, maar daar kan ik weinig over zeggen behalve dat één van de bandleden uit Lush afkomstig is. Ik heb namelijk nog maar één nummer gehoord en dat klonk goed.

Geen opmerkingen: