zondag 3 september 2006

Toch maar over thrillers

De film 'silence of the lamb' heb ik wel gezien, maar al zappend en met het geluid af. Dus je zou eigenlijk kunnen zeggen dat ik hem niet gezien heb. Ik laat me namelijk vrij gemakkelijk meeslepen met verhalen in films, waardoor thrillers echt eng worden.

Vervolgens zat ik bij M. samen met D. een film te kijken. Ik geloof dat hij over
een te groot uitgevallen slang ging. Je weet wel van die monster films. Ze dachten dat ik dit eng vond, maar dit is zo duidelijk nep. En daarmee is de film niet meer eng. Zo zag ik ook een keer een stukje van een film waarin iemand opgesloten zat in een luchtdicht afgeloten kamer. Naar deze film kon ik weer niet kijken, want het was zo verteld dat ik erin geloofde.

Vroeger huilde ik trouwens vrij veel bij zielige films. Als je mij voor de TV zette waar Remi (alleen op de wereld) uitgezonden werd en gegarandeerd dat ik ging huilen. Tegenwoordig is dat een stuk minder.

Geen opmerkingen: