zaterdag 16 september 2006

Omroephumor

Ik een hele leuke website gevonden. Er staan veel uitspraken (omroepberichten) van NS personeel in de trein op. Ik ga redelijk vaak met de trein en dan hoor je weleens wat. Zo gebeurt het weleens dat als we op een station aankomen en ze meldden welk station dit is, ze weleens de verkeerde plaats noemen.

Ik ga ook vaak met de trein van leiden naar Zeeland. Die trein bestaat vaak uit twee delen en dan wordt het achterste deel afgekoppeld in Roosendaal. Dan wordt voor Roosendaal omgeroepen welk deel ontkoppeld wordt en in welk deel je kan zitten om verder te gaan dan Roosendaal. Op één reis arriveren we op Roosendaal. Ik zit dan meestal al in het goede deel en dan zie je al die mensen uit het andere deel in mijn deel gaan zitten. We rijden vervolgens weg richting Bergen op Zoom. Toen hoorden we de conducteur in volle verbazing over de intercom zijn excuses aanbieden dat het achterste treindeel er nog steeds aanzat en helemaal niet afgekoppeld was en je mocht in Bergen op Zoom weer terug. Dat was echt grappig.

Geen opmerkingen: