vrijdag 28 september 2007

My3voor12

De video Top Tien die ik heb opgestuurd naar de VPRO voor My3voor12 met commentaar van mij (via de site kan je zien wanneer mijn clips te zien zijn):

16 horsepower - splinters
Komt van het meest intense album ooit.

Coparck - A Good Year for the Robots
Lekker nummer met een mooie videoclip

De Kift - De onbekende
Nederlandstalig, goede videoclip en lekkere blazers

Hanne Hukkelberg-Cheaters Armoury
Mijn ontdekking van dit jaar. Een mooie stem, mooie muziek met mooie beelden.

I Am Kloot-Over my shoulder
Band met de mooiste debuutplaat. En ze hebben altijd coole videoclips

Isobel Campbell-Ramblin Man
Fantastische combinatie van stemmen en één van de beste nummers van de plaat.

Millionaire - I am on high
Op dit nummer kan je goed uit je dak gaan.

Roisin Murphy - Sow into you
Een gevolg op Moloko

Tapes n Tapes - Insistor
Mijn soundtrack bij Footballer's wifes

Zoot Woman - Taken it all
Ik zit met smart op een vervolg te wachten

Geen opmerkingen: