dinsdag 30 januari 2007

Eastenders

Lang geleden toen ik nog met mijn ouders op vakantie ging, gingen we o.a. naar Engeland op vakantie. Toendertijd hadden we geen kabel. We hadden alleen een antenne op het dak staan en we keken naar Nederland 1 en 2 en Belgie 1 en 2. In Engeland hadden ze ook televisie en één van de programma's waar ik tijdens de vakantie naar keek was Eastenders. Met een piepjonge Ian, Michelle en Sharon. Vanaf volg ik Eastenders. Dus een kleine opsomming van de gebeurtenissen: Michelle is naar Amerika verhuisd nadat ze van Dan zwanger raakte. Grant vertrok naar Argentinie, nadat zijn vrouw van de trap afgedonderde. Dan ligt onder de groene zoden samen met Arthur en Pauline, etc. Tegenwoordig volg ik Eastenders op internet daar kan je de afleveringen in kleine fotoverhaaltjes zien.

Geen opmerkingen: