zaterdag 20 januari 2007

Twee jaar

Twee jaar. Zo lang bestaat deze blog. En ik ga gewoon verder met het vermelden van mijn meningen, verbazingen en mijn cd aankopen. Zo heb ik mijn eerste cd van een zuchtmeisje aangeschaft, nl No Promises van Carla Bruni. En dit weekend is de nieuwe van The Shins uitgekomen, die heb ik ook aan geschaft. Over Wincing away the night van The Shins kan ik zeggen dat hij anders is dan de vorige. Die had puntige popliedjes en deze is qua muziek verhalender geworden. En verder is de cd Writer's Block van Peter, Bjorn and John mijn huis binnengekomen evenals Costello Music van the Fratellis.

Verder zit te wachten tot ik volgende week de cd van The Klaxons kan aanschaffen. En ben ik MP3's van The Notwist en Mstrkrft aan het beluisteren.

MySpace: Carla Bruni
MySpace: The Fratellis
MySpace: Peter Bjorn and john
MySpace: The Shins
MySpace: The Klaxons
MySpace: MstrKrft

Geen opmerkingen: