zondag 7 januari 2007

Het Nieuwe Jaar

2007 is begonnen en natuurlijk wens ik iedereen een gelukkig nieuwjaar. Ik ben het jaar goed begonnen met de CD's van Amy Winehouse, Coparck en The Automatic. Over deze cd's ga ik nog een stukje à la fileunder. Ook heb ik een boek gekocht van Joris Luyendijk namelijk 'Het zijn net mensen', kan ik mijn geen mening hebben over het Midden Oosten probleem eindelijk onderbouwen. Maar daarover later ook meer. ik ben namelijk net in het boek begonnen.

Ik heb trouwens nog geen MP3 speler gekocht. In een oude post heb ik geschreven dat ik een nieuwe grotere MP3 speler wilde. Ik wilde er alleen eerst voor sparen. Toen had ik het geld en toen kocht ik er nog geen. ik heb nu besloten, maar even te wachten. Ik heb er namelijk één. Wel één met minder geheugen, maar hij bevalt prima.

Geen opmerkingen: