zondag 14 oktober 2007

Banner

Zoals jullie kunnen zien, ben ik met een nieuwe banner bezig. Ik was met een ander idee begonnen, maar daar kwam een vrouw in voor. Ik heb nog steeds problemen met mensen tekenen. Lichamen lukken wel, maar die verdomde gezichten. Een aantal jaren geleden heb ik schilderscursussen gevolgd. Ik schilderde graag mensen. De lichamen gingen wel goed, maar volgens de docent schilderde ik de hoofden vaak als kanonskogels. En mijn ideeën voor tekeningen op mijn website bevatten altijd mensen. Dus aan mijn hoofden moet ik iets gaan doen.

Update: Ik heb nu Corel Paint Shop Pro geinstalleerd. Dit programma bevalt goed. Alleen is mijn computer er eigenlijk te traag voor. Ik ga een combinatie maken van ingescande tekeningen en direct op de computer gemaakte tekeningen. De huidige banner is dus met Paint Shop Pro en mijn Wacom tekentablet gemaakt.

5 opmerkingen:

Ludo zei

misschien nog wat rood erbij, om hem in de achtergrond door te laten lopen.. :)

Anoniem zei

En een e erbij in vrouwlijk, ben ik ook weer tevreden. ;-)

Marian zei

Ok, ok, ik ga hem vanavond rood maken. En ik ga hem goed leren spellen.

Marian zei

Ik ga goed leren spellen!

Marian zei

Ik denk niet dat dit de definitieve is, want deze staat ook nog redelijk los van de rest van de pagina. Maar hij is al een stuk beter qua kleurstelling.