donderdag 4 oktober 2007

Radiohoofd


Ik begin steeds meer begrip te krijgen voor vinylfanaten. Misschien wordt ik later wel gezien als een cd fanaat. Ik heb nu ongeveer 650 cd's (verzamel cd's niet meegeteld) en ik ben nog niet uitgekocht. Ik heb niets met MP3's behalve dan op mijn MP3 speler voor onderweg. En natuurlijk om te checken welke cd ik ga aanschaffen.

In mijn cassette recorder periode heb ik iets van 80 cassettebandjes gekocht en vervolgens ben ik overgestapt op cd's. In het begin van mijn cd periode had ik ook een pick-up ide zat nl bij mijn cd speler. Ik heb alleen hooguit 4 elpee's gekocht. En ze zijn ook zo groot die elpee's. Ik heb trouwens nog wel 3 single-tjes liggen.

Nu komt Radiohead met een nieuwe plaat. Deze plaat kan je in eerste instantie alleen via hun website kopen. Je mag zelf kiezen hoe groot je bijdrage is. Als ik hem op die manier ga downloaden, wordt mijn bijdrage 0 eurocent. Ik heb namelijk nog steeds geen credit card. Ik geloof dat ik er eens toch ééntje moet aanschaffen. Voor PayPall heb je ook een credit card nodig. En ik wil wel een abbonnement op lastFM hebben. Ze gaan hem ook fysiek uitbrengen, maar dan heb je meteen een box. Dus dat wordt eerst luisteren en dan beslissen welke vorm ik wil hebben.

Geen opmerkingen: